Potíže s přihlášením do Školy OnLine
Škola OnLine eviduje zvýšený problém s přihlášením do aplikace prostřednictvím webových stránek Škola Online. Konkrétně se jedná o problém s nefunkčním tlačítkem „Přihlásit“ v pravém horním rohu stránek.Aby bylo možné tento problém vyřešit, je potřeba, aby uživatelé vymazali mezipaměť svých prohlížečů. Níže najdete návod, jak to učinit.
V případě, že na webu www.skolaonline.cz nemáte funkční tlačítko „Přihlásit“, postupujte podle následujících kroků:
Google Chrome:
1. Klikněte na symbol se třemi tečkami v pravém horním rohu prohlížeče a vyberte „Nastavení“.
2. V levém menu vyberte „Ochrana zabezpečení a soukromí“.
3. Vyberte možnost „Cookie a data stránek“.
4. V dialogovém okně zaškrtněte „Obrázky a soubory v mezipaměti“. Časový rozsah pro vymazání zvolte alespoň „posledních 7 dní“ a klikněte na „Vymazat data“.
5. Zkuste se znovu přihlásit kliknutím na tlačítko „Přihlásit“.
Microsoft Edge:
1. Klikněte na symbol se třemi tečkami v pravém horním rohu prohlížeče a vyberte „Nastavení“.
2. V levém menu vyberte „Ochrana osobních údajů vyhledávání a služby“.
3. V části Odstranit údaje o procházení klikněte na „Zvolit položky k vymazání“.
4. V dialogovém okně zaškrtněte „Obrázky a soubory uložené v mezipaměti“. Časový rozsah pro vymazání zvolte alespoň „posledních 7 dní“. Klikněte na „Vymazat data“.
5. Zkuste se znovu přihlásit kliknutím na tlačítko „Přihlásit“.
Modzila Firefox:
1. Klikněte na symbol se třemi čárkami v pravém horním rohu prohlížeče a vyberte „Nastavení“.
2. V levém menu vyberte „Soukromí a zabezpečení“.
3. V části Cookies a data stránek klikněte na „Vymazat data“.
4. V dialogovém okně zaškrtněte volbu „Mezipaměť webových stránek“ a klikněte na „Vymazat“.
5. Zkuste se znovu přihlásit kliknutím na tlačítko „Přihlásit“.